-->
*** Witaj na moim blogu ***

niedziela, 28 sierpnia 2011

LV


W pracy znowu wszyscy jak poparzeni biegają...
Zarząd i zarząd w koło Macieju !!! 
Co w tym takiego nadzwyczajnego ???
Przecież zarządu posiedzenie w każdej firmie normalną rzeczą jest.
Na Turka-matołka w kuchni wpadłam, akurat jak zebranie już trwało a z niego taki gawroneczek jakby prozaku się najadł. Bredzić zaczął, że Marek z Ulką zaraz z F&D polecą.
I nic więcej powiedzeć mi nie chciał !!! Dacie wiarę ??? 
Pewnie Aleks znowu coś podejrzanego kombinuje...
Jak kot z pęcherzem od konferencyjnej do kuchni biegałam, 
bo wszyscy nagle kawa, herbata, ciasteczka i pogaduchy. 
Może tak paletko i do domu ??? Ja spotkanie z manikiużystką umówione mam !!!
I jeszcze brzydula jak zmora nieprzytomna po korytarzach łaziła, 
aż ją nagle Marek do konferencyjnej siłą zaciągnął krzycząc, 
że wszystko już się wydało !!! Dacie wiarę ???
Wyszło mydło z worka, bo ja już teraz na 99 setnych pewna byłam, 
że Aleks swoje brudne łapska w tym maczał !!!
A potem wszystko jak domek z domina się rypło kiedy w markowym gabinecie list brzyduli do niego adresowany przypadkiem  znalazłam. Ale jaki list !!! Mega skandal wybuchnie, gdy Paulina go przeczyta !!!
Zaraz ją złapałam, Paulinę w sensie, bo z konferencyjnej wyszła.
Żebyście jej minę widzieli, bo ona z początku myślała, że ja jej rewelacje o tajemniczej inwestorce serwuję, a ona już na zarządzie 
o tym się dowiedziała…
Jeszcze lepiej – kochanka i tajemnicza inwestorka – to dopiero !!! Ale Paulina w kochankę mi nie uwierzyła. Z listu co jej w twarz pokazałam tyle wyczytała, że ta pokraka po posiedzeniu zarządu 
się załamała i z pracy rezygnuje !!!
Na moje jednak wyszło, kiedy Paulina brzyduli osobiste rzeczy 
w obecności ochroniarza Władka przejrzała. Dacie wiarę ??? 
Ona tam swoją książkę, co ją Markowi dała znalazła,
A w środku od Marka dla Ulki własnoręczna dedykacja !!! 
Dacie wiarę ??? Bezczelny prezesik !!!
Paulina się załamała...

**********

1 komentarz :

  1. Oj rzeczywiście sprawa się rypła. Ale tak to bywa w wielkich korporacjach. Cudo cudo nie mogę się naczytać.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli notka Ci się podoba - skomentuj !!!