-->
*** Witaj na moim blogu ***

sobota, 26 listopada 2011

LXXI

Nawet po moim trupie z nim się nie umówię !!! 
Z Sebastianem, w sensie. Tak mu z resztą powiedziałam. 
Dacie wiarę ???
Ja już dawno mówiłam, że z nim to jak z tą radziecką ruletką – 
nigdy nie wiadomo kiedy wystrzeli !!! No i wystrzelił !!! 
Oezu, taką awanturę mi zrobił i nawet nie wiem o co ?
Przez krótką sekundę myślałam, że się zmienił… Ale nie !!! 
Ja i on to już zawsze jak woda i ogień, jak sierp i młot będziemy… Ten wilk w łowczej skórze sam we własną siatkę wpadł. 
Aż mi się w głowie jak w młynku zakręciło od tych jego przyrzeków... Że niby z Andżelą to taki żart był... Że tak naprawdę to ja dla niego kimś wyjątkowym jestem… Dacie wiarę ???
Obiecanki – sasanki !!! Sraty, taty – dupa w kwiaty !!!
Więcej jabłek na wierzbie mi nie obieca!!! Bo ja Sebastianowi 
już po prostu nie wierzę… Jeszcze się o Artura przyczepił…
No właśnie, Artur… On to zupełnie z innej bajki jest. 
Na kolację mnie wczoraj zaprosił, żeby o tej całej sesji na zwariowanych papierach pogadać.
Rów Marsjański się przede mną otworzył kiedy mi wyznał, 
że ze mnie żadna modelka. Jak nie barok to sraczka. Dacie wiarę ??? Ale jak zwykle źle zrozumiałam…
Bo ja jemu taka się podobam – naturalna, spontaniczna a nie kij 
od szczotki, jak większość modelek. Tak właśnie powiedział. 
No i, że lepsza od zająca byłam !!!
O jeżu, nie mogłam uwierzyć !!!
Ale w końcu Artur się na tym zna, siedzi w tym biznesie po uszy już od lat. Więc jednak nie zawiodłam tych wszystkich – Uli i Marka, 
w sensie – którzy na mojego konia postawili, to znaczy na mnie. 
No, i kamień z nerki !!!
A dzisiaj rano Arti do pracy mnie przywiózł. Dacie wiarę ??? 
W Pomiechówku u mojej mamusi się zjawił… Piękny samochód – czerwony.
Nie wiem jaka marka, bo przecież blachara nie jestem !!!
Po prostu facet z klasą, nie z kasą… chociaż kasy też ma jak bobu…
I Sebastian niech od niego waruje… Łapy przy sobie, w sensie… 
Bo Artiemu wielkie szapo-pa za to wszystko się należy !!!

**********

1 komentarz :

Jeśli notka Ci się podoba - skomentuj !!!