-->
*** Witaj na moim blogu ***

sobota, 25 czerwca 2011

L


Triumfalnie do firmy wkroczyłam, bo w końcu to ja byka 
za ogon złapałam, lecz zaraz przy recepcji na podłego 
Aleksa wpadłam !!! Dacie wiarę ??? Biednemu to zawsze wiatr w plecy musi... W jednej chwili cały humor straciłam, 
jakby wiadro gwoździ z nienacka na głowę mi spadło. 
O moje wyrzuty sumienia zapytał i zaraz grozić zaczął !!!
Szczęśliwie Sebastian jak z nieba spadł i przed diabłem rogatym mnie obronił...
Ja nie miałam pojęcia, że tak trudno być bohaterem...
Jak przerabialiśmy tego Mickiewicza to ja naprawdę 
nic z tego nie rozumiałam... Ale teraz to ja sama czuję się 
jak ten dziad Konrad – sama przeciwko wszystkim.
Dacie wiarę ???
Aleks mi grozi, włoska mafia na mnie urządza polowanie 
na czarownice... Życie narażam i co z tego mam ??? Nic !!! Tylko strach i trzeszczenie zębów !!!
Marek dług mi umożył i wyszłam na zero. Ja przecież powinnam myśleć o swojej przyszłości, niepewnej przyszłości. Aleks więcej mi obiecywał ale nie, ja być lojalna wobec Marka wolałam, więc chyba teraz ten awans na derektora PiaR słusznie mi się należy !!!
Brzydula zaraz na ziemię ściągać mnie zaczęła, że takie stanowisko to nie tylko rauty, konferencje czy bankiety glamour, że specjalistyczną wiedzę do tego trzeba mieć !!!
Ale ja jestem przecież do tego stworzona, przed kamerami czuję się jak ryba w galarecie...
A droga podobno nie tędy...
Do Marka zaraz poszłam, żeby sprawę obgadać. Zdziwiłam go i silnie zaskoczyłam, że rozwijać zawodowo się postanowiłam. Nawet wsparcie i pomoc w opłatach za studia mi zaoferował...
Znów jak kurą w płot trafiłam, bo tak właściwie w nagrodę 
za poświęcenie się firmie, jachtu mogłam sobie zażyczyć 
a nie jakieś tam studia !!! Dacie wiarę ??

**********

1 komentarz :

  1. Witam. Ja na tym blogu jestem pierwszy raz a już oniemiałam z zachwytu. Dawno się tak nie uśmiałam. Naprawdę świetny pomysł, bo ja nigdy nie wiedziałam co siedzi w głowie blondynki. Gratuluję pomysłowości, odwagi i wytrwałości. I zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam, ale po korekcie kolejnych rozdziałów zacznę częściej dodawać posty. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Jeśli notka Ci się podoba - skomentuj !!!