-->
*** Witaj na moim blogu ***

czwartek, 16 czerwca 2011

XLVIII


Ogiery poszły w las !!! Marek już wie – chwała mu za to, 
bo może w końcu doceni, jak ja się dla firmy poświęcam !!! 
Ale z drugiej strony jeśli Aleks się zorientuje, że ja na niego prezesowi doniosłam, to przecież mogiła !!! 
On mnie normalnie zje bez mydła !!!
Marek uspokajał, że nic mi nie grozi, ale ja tam swoje wiem. 
O matulu kochana jedyna, co ja takiego najlepszego 
zrobiłam !!!
Trudno, Aleksem później martwić się będę, bo teraz pić żelazo póki gorące trzeba i wobec tak dramaturgicznej sytuacji o markowej wdzięczności za moje dla firmy poświęcenie porozmawiać muszę... 
I wiecie co ??? Prezes mi to obiecał !!! 
Wiedziałam, że dobrze robię !!!
I nagle telefon mój się odezwał !!! Oczywiście Aleks !!! 
On mnie normalnie na plasterki poszatkuje !!!
Cały dzień z pomidorami przed nim potem uciekałam, 
bo przy takich stresach poziom bromu w organizmie gwałtownie mi spada... 
Ja na suchoty niedługo zejdę !!! Jeszcze na Turka przypadkiem wpadłam. Pilnie zajętą udawać musiałam, 
bo o czekającym Aleksie uświadamiać mnie zaczął. 
Jakbym nie wiedziała !!!
I ta włoska kałamarnica !!! 
Przecież ten zbir nasłać ją na mnie może!!! Przyjadą z ziemi włoskiej do Polski i zrobią ze mnie spagetti !!! Programu świadków koronowanych od Marka w końcu zażądałam. Nawet brzydula i Sebastian się ze mną zgodzili, że teraz
to już nie przelewki !!!
Matulu kochana, ja przecież w życiu jeszcze tylu rzeczy nie przeżyłam...
I nagle wszystko jak w peryskopie się przewróciło. Sebulek odwiezienie do domu i w dodatku osoby mojej ochronę zaoferował !!! Nawet zdanie na mój temat zmienił, sam mi powiedział, że pod wrażeniem tego co Aleksowi zrobiłam, jest. Wiedziałam, że inwestowanie w siebie kiedyś sukces 
mi zapewni, bo gdybym tego dyktafonu nie kupiła, to całej sprawy by nie było...
No, właśnie... Siedziałabym sobie cichutko, jak miś pod miotłą, a teraz co ??? Bankructwo z powodu pomidorowych zakupów mnie czeka i ta włoska kamfora na dokładkę !!!

**********

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli notka Ci się podoba - skomentuj !!!