-->
*** Witaj na moim blogu ***

wtorek, 21 czerwca 2011

XLIX


Bezpieczna być już miałam… Marek trzy dni wolnego mi dał, do tego Sebastian 
opieką mnie otacza. Normalnie żyć i umierać. A jednak nie !!
Ja na zakupach spokoju nawet nie mam, bo ta włoska kałamarnica,
co koniom głowy podobno ucina, już mnie śledzi !!
Albo ja fatamorgany jakieś mam. Z tego wszystkiego ręce jak nóżki w galarecie 

cały czas mi się trzęsą. Wierzyłam, że będzie cudownie gdy aleksowe krętactwa 
w końcu na wierzch wypłyną, że Marek z hukiem na zbity bruk go wyrzuci 
i wreszcie błogi spokój nastanie...
Tymczasem wizja tej włoskiej kałamarnicy dniem i nocą nade mną wisi...
O moje życie przecież tutaj chodzi a Aleks nie spocznie, póki mnie nie zniszczy !!
W końcu Sebasitan spowrotem do firmy mnie zaciągnął...
I od razu się dowiedziałam, że Paulina, ta żmija jadowa, Marka namawia,
żeby mnie zwolnił !! Ja przecież wszystko na jedną wagę położyłam !! 

Brzydula mnie przekonywała, że to prezes decyduje i napewno kara mnie za to żadna nie spotka... I nagle serce prawie mi stanęło, bo Marek do gabinetu swojego
na rozmowę mnie wezwał !! O matulu, jedyna, kochana...
Od razu do ataku ruszyłam, bo podobno to najlepsza obrona.
Tłumaczyć prezesowi zaczęłam, że zwolnić kategorycznie mnie nie może,
bo ja bym przecież ostatnią nerkę dla niego dała sobie pokroić !! Poskutkowało !! Obiecał, że mnie nie zwolni !!
A potem jak na niemieckiej spowiedzi w końcu się przyznałam, że trochę
na umożenie tego nieszczęsnego długu po cichutku liczyłam...
Prawdę powiedziałam !! Dacie wiarę ?? I nagle tak lekko w środku mi się zrobiło... 

A potem jak wulkan szczęścia wybuchłam, bo kochany-cudowny-wspaniały-prezes-Marek-junior-Dobrzański wszystkie długi, o tak, mi anulował !!
Z tej wielkiej radości aż go ucałowałam !! Oczywiście służbowo !!
A Aleks, ten włoski mafiozo, już mi krzywdy żadnej nie zrobi, bo na własne życzenie, żeby się przed Krzysztofem seniorem nie wydało, że na szkodę firmy działa, 

z F&D odchodzi !!
I to właśnie ja, Kubasińska Violetta, do jego klęski się przyczyniłam !!


**********

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli notka Ci się podoba - skomentuj !!!